Termeni și condiții
IDENTIFICAREA COMERCIANTULUI
SC URLOI DISTRIBUTION SRL (denumita in continuare "Bromius.ro", "site", "noi" sau similar) este o companie din Romania, avand sediul in Braila, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J9/87/2020, cod fiscal RO42182412, email suport@bromius.ro .
Site - prin Site se va intelege domeniul www.bromius.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor.
Date de contact:
SC URLOI DISTRIBUTION S.R.L. are sediul in Str. Hipodrom 28, bloc A25, scara 2, ap37 in localitatea Braila, judetul Braila.
Email: suport@bromius.ro
Registrul Comertului J9/87/2020
CUI: RO42182412
IBAN RON: RO77BTRLRONCRT0576866001 deschis la BANCA TRANSILVANIA
________________________________________
DEFINITII
Prin continut, in sensul prezentelor termeni si conditii se vor intelege urmatoarele:
• Oricare dintre informatiile aflate pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis, de catre Bromius.ro, CLIENTILOR sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie transmisa prin orice mijloc, de catre un angajat al Bromius.ro catre oricare dintre CLIENTII Site-ului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acestia;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Bromius.ro intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Bromius.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Bromius.ro, sau alte date privilegiate ale acesteia.
CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului a unui numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Pagotto.ro.
SERVICIU - serviciul de comert electronic, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
MEMBRU - Persoana fizica care obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Bromius.ro (electronic, telefonic, etc), in baza unui acord de utilizare existent intre Bromius.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU/contractare.
CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU Bromius.ro si/sau persoana care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 34/2014 orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Bromius.ro intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Bromius.ro cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea sau promisiunea de vanzare a unui produs / serviciu de catre Bromius.ro catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Bromius.ro, indiferent de modalitatea de livrare;
________________________________________
DREPTURI DE MARCA
Numele BROMIUS Design, Bromius.ro si logo-ul BROMIUS sunt marci inregistrate de catre SC URLOI DISTRIBUTION S.R.L. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor marci fara a fi obtinut in prealabil autorizatie de la SC URLOI DISTRIBUTION S.R.L constituie infractiune ce se pedepseste conform legilor in vigoare.
________________________________________
DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
Intregul continut al site-ului Bromius.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Bromius.ro si a furnizorilor sai si este aparat de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Bromius.ro a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Bromius.ro si/sau al angajatului Bromius.ro care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor vă rugăm să ne contactați la adresa: suport@bromius.ro
CONTACT
Bromius.ro publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite Bromius.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Bromius.ro de a contacta Membrul sau Clientul.
Bromius.ro isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
________________________________________
EMAIL MARKETING SI ALERTE
In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii) și bifează opțiunea de Abonare la Newsletter sau Alerta SMS, se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Bromius.ro, transmise prin posta electronica (e-mail). Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Bromius.ro in limitele Politicii de confidentialitate.
Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre Bromius.ro, de catre Membru sau Client apartinator al contului de Membru sau Client la care se opereaza modificarea/actualizarea;
Legea nr. 506 din 2004, privind implementarea Directivei ePrivacy în România permite companiilor de genul Bromius.ro, care au clienți ce au achiziționat produse ori servicii să trimită acestor clienți comunicări comerciale similare cu cele pe care le-au achiziționat deja. În acel caz nu este nevoie de consimțământul CLIENTULUI, ci de menționarea dreptului clientului de a se opune la trimiterea acestor comunicări comerciale.
Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru documentul Termeni si Conditii.
________________________________________
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Această Politică stabilește politica Bromius.ro privitoare la:
1. Prelucrarea (incluzând colectarea, stocarea, utilizarea, divulgarea de informații și transferul) datelor cu caracter personal ale Clientilor si Membrilor;
2. Cerințele pentru obținerea consimțământului de la persoanele vizate.
3. Politica definește modul în care ar trebui prelucrate datele cu caracter personal (așa cum sunt definite mai jos) și stabilește cerințele suplimentare pentru prelucrarea categoriilor speciale de date cu caracter personal (de ex. date cu caracter sensibil - de asemenea, definite mai jos).
Definiții fundamentale
Ce sunt datele cu caracter personal?
Datele cu caracter personal includ orice informație prin care poate fi identificată, direct sau indirect, o persoană, de exemplu: nume, email și alte informații de contact, funcția, rezultate ale testelor psihometrice, informații manageriale. De asemenea, poate include date care sunt mai greu atribuite unei persoane, cum ar fi codul de identificare, adresa IP, sau un identificator online (username, nick etc).
Care sunt categoriile speciale de date?
"Categoriile speciale de date" sunt date cu caracter personal legate de oricare din următoarele tipuri de date: origine rasială și etnică; opinii politice; credințe religioase, filozofice sau similare; apartenența la sindicate; sănătatea mentală sau fizică; date genetice; date biometrice folosite la identificarea unică a unei persoane fizice (inclusiv poze folosite la identificare); viața sau orientarea sexuală; infracțiuni (reale sau presupuse) sau litigiile pentru orice infracțiune. Romania are, de asemenea, și reguli speciale pentru prelucrarea identificatorilor unici naționali (codul numeric personal). (Pentru claritate, "categoriile speciale de date" erau cunoscute, în trecut, ca, și sunt câteodată numite "date personale sensibile".)
Ce este prelucrarea?
"Prelucrarea" are un sens foarte larg, și include aproape orice activitate care implică, în orice fel, date cu caracter personal, inclusiv obținerea, vizualizarea, înregistrarea, stocarea și divulgarea acestor date.
Ce este o persoană vizată?
Pentru scopul acestei Politici, o "persoană vizată" este o persoană în viață despre care BROMIUS prelucrează date personale. Toate persoanele vizate au drepturi asupra datelor lor personale.
Ce este consimțământul?
"Consimțământul" unei persoane vizate înseamnă orice indicație liber oferită, specifică, informată și clară a dorinței persoanei vizate prin care acesta își dă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceasta poate fi furnizată printr-o declarație dată de către persoana vizată, sau printr-o bifa sau soluție opt-in. În particular, consimțământul nu poate fi implicit prin acțiuni sau comportamente. Poți citi mai multe despre consimțământul persoanelor vizate în secțiunea 9.
Bromius.ro colecteaza date cu caracter personal pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Bromius.ro sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Bromius.ro, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
1. confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
2. dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
3. dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
4. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
În virtutea înregistrării voluntare pe site-ul Bromius.ro sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor BROMIUS.ro, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către Bromius.ro în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre Bromius.ro, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei Bromius.ro date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Bromius.ro a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Bromius.ro a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.2, Clientul sau Membrul se va adresa Bromius.ro, prin orice mijloc de comunicare scrisa.
In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
Bromius.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Politica de confidentialitate Bromius.ro se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Bromius.ro nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
Bromius.ro se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
Exceptie de la prevederile art. 6.7 va face situatia in care transferul / accesarea / vizualizarea / etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre Bromius.ro are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
Bromius.ro garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
Bromius.ro nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
________________________________________
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul la serviciu
• Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. Contul de client este creat automat in momentul finalizarii comenzii, Renuntarea la Contul creat se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre Pagotto.ro, de catre Clientul apartinator al contului la care se opereaza modificarea/actualizarea;
• Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre Bromius.ro si client/membru
• Bromius.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Bromius.ro. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate.
• Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
Produse, servicii si preturi
• Bromius.ro poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Bromius.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
• Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
• Bromius.ro poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
• Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
• Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, Bromius.ro va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
• In cazul platilor online Bromius.ro nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
• Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Bromius.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
• In descrierea produselor si/sau serviciilor Bromius.ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
In ciuda eforturilor BROMIUS, avand in vedere numarul mare de produse existente pe site, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat sau pot reprezenta greseli umane. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre Bromius.ro in urma generarii facturii. Exceptie facand situatia in care, in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie. Pentru orice astfel de problema, Bromius.ro va anunta Clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de catre acesta.
Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.
Comanda online
• Clientul poate efectua o comanda pe site-ul Bromius.ro nefiind necesar crearea unui cont.
• Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
• Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
• Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Bromius.ro poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Bromius.ro si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
• Bromius.ro poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Bromius.ro, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
- activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Bromius.ro si/sau partenerii acestuia;
- realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;
• Clientul poate renunta la o comanda efectuata
• In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Bromius.ro, suma aceasta va fi returnata de catre Bromius.ro in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
• In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre Bromius.ro, din culpa sa sau din culpa unui tert, Bromius.ro va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
• Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
• Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Pagotto.ro, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
• In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
• Comanda reprezintă oferta Bromius.ro de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Bromius.ro
Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.
Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe Bromius.ro dupa cum urmeaza:
• "in stoc" - produse care sunt fizic in depozitul Bromius.ro
• "stoc limitat" - mai putin de 3 produse in depozitul Bromius.ro
• "produs indisponibil" - Produsul nu este disponibil in stocul Bromius.ro
/
Comanda telefonica
• clientul are posibilitatea de a plasa comenzi telefonice
Livrarea comenzilor
• Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Bromius.ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Bromius.ro. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Bromius.ro, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Bromius.ro. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Bromius.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
• Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea "in stoc. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Bromius.ro va informa Clientul prin E-mail sau Telefonic in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese.
Bromius.ro livrează în orice localitate din România, dar și internațional, în țările care fac parte din Uniunea Europeană.
Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă BROMIUS nu poate garanta un termen sau interval de livrare. BROMIUS va încerca de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj în header-ul website-ului, ori prin contactare telefonică sau prin email.
Expedierea comenzilor cu livrare națională se face prin intermediul firmelor de curierat
Refuzul receptionarii coletului si Returnarea produselor
• Clientul Bromius.ro poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
o Coletul prezinta deteriorari severe;
o Produsele au fost livrate / facturat gresit;
o Produsele prezinta defecte de fabricatie;
o Produsele nu corespund descrierii;
Clientul are dreptul sa notifice in scris Bromius.ro ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.
• Clientul se obliga sa notifice Bromius.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• Clientului care a notificat Bromius.ro ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Bromius.ro, considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.
• In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.
• In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
• Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care Bromius.ro va suporta contravaloarea transportului.
• Produsele achizitionate ca pachet se accepta la retur numai in forma initiala, adica toate produsele continute in pachetul returnat trebuie sa fie intacte, sigilate.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
• Produse desigilate.
• Produsele deteriorate
• Colet returnat fără anunț în prealabil
În situația în care un colet care a fost expediat de BROMIUS nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
• în contul de client asociat comenzii returnate va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
SESIZARI SI RECLAMATII
Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta pe email la suport@bromius.ro .
Orice conflict apărut între SC URLOI DISTRIBUTION SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. SC URLOI DISTRIBUTION SRL se obligă să restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii de catre Dvs a contractului.
In cazul in care concilierea amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
________________________________________
FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele de mai sus.
LITIGII
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Bromius.ro Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".
Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Bromius.ro se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Bromius.ro sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Bromius.ro, in conformitate cu legile romane in vigoare.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
________________________________________
GARANTIA DE CONFORMITATE
SC URLOI DISTRIBUTION SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.
Toate produsele comercializate de catre Bromius.ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare si politicilor comerciale. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
________________________________________
DISPOZITII FINALE
Bromius.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.
In limita prevederilor Termeni si Conditii, Bromius.ro nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
Bromius.ro isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.