Politica de retur

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expediție. 

Plata transportului aferentă produsului returnat sau a produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.

În cazul în care se optează pentru:
• Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil urmând să fiți contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrări.
• Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi făcută în termen de 1-2 zile de la recepționarea produselor returnate.
• Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, aceasta va fi făcută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

• Produse care au fost desfăcute.
• Produse care au fost deteriorate.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR • 

 Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
• Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa: suport@bromius.ro sau telefonic 0758995740
• Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot aparea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma necorespunzatoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.

Expediați coletul la adresa: SC URLOI DISTRIBUTION SRL, strada HIPODROM 28, BLOC A25, SCARA 2, AP 37, LOCALITATEA BRAILA, JUDETUL BRAILA, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Dupa recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.


Dacă produsul (produsele) nu respectă intocmai condițiile menționate mai sus compania noastra își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți